Weboldal SEO optimalizálása
A tartalom önmagában nem elegendő a weboldalak megfelelő pozícionálásához. A weboldal SEO optimalizálása lehetővé teszi, hogy egy weboldalt relevánssá tegyen bizonyos keresési kifejezésekhez. Lássuk tehát részletesen, melyek a keresőmotorok számára optimalizálandó weboldal alapvető szerkezeti elemei.
Weboldal SEO optimalizálása és a címke
A weblap strukturális eleme, amelynek a keresők a legnagyobb jelentőséget tulajdonítják, a Title címke. Ez a HTML címke megtalálható a head megtekintett oldal forráskódjában. A címke title SEO- hoz történő optimalizálásához. Korlátozza a hosszát 55 karakterre (szóközökkel együtt) és az elején írja be a kulcsszót. Írjon vonzó módon, esetleg CTA-t is tartalmazzon.
A Meta Description az egyes weboldalakhoz tartozó szövegrészlet, amelyek a SERP-ben jelennek meg és nagyon fontos a keresőoptimlaizálásban. Gyakran a felhasználók nem kattintanak a motorok által kínált első találatra, hanem a keresési eredményoldalon átkutatva megtalálják azt a részletet, amely a legjobban megfelel az információigényüknek. A weboldal SEO optimalizálása a metaadatok stratégiailag vannak összeállítva, akkor befolyásolhatják a kattintás arányát (CTR), és ezáltal a weboldalak helyzetét Tehát itt van 3 tipp a webhely metaadatainak optimalizálására. Legfeljebb 145 karakter használható. Próbáljon röviden szólni, és tartalmazzon cselekvésre ösztönzést. Ne felejtse el megadni a kulcsszót. Ne feledje, ez mindig keresési szándék kérdése.
Az URL maximum három szóból álljon
Egyes tanulmányok szerint egy URL legfeljebb három szóból álló strukturálása kifizetődőnek tűnik, és kedvez az organikus pozicionálásnak. Egy másik szempont, amelyet figyelembe kell venni, a weboldal on-pege SEO optimalizálása által a kulcsszó felvétele. Ha beszédes és leíró, javítja a felhasználói élményt. Gyakran használják külső hivatkozásokban horgonyszövegként. A hX címjelölők olyan HTML-címkék, amelyekkel meghatározzák a weboldal tartalma közötti hierarchiát, és pozitívan befolyásolják a rangsort. Tehát íme néhány egyszerű bevált módszer a legjobb optimalizáláshoz. Oldalanként csak egy h1 lehet, és azt az oldal cél kulcsszavával kell feltölteni. A h2, h3 stb. címjelölők többször használhatók, és egyértelmű leírást kell adniuk az általuk várt tartalomról. Ha Ön blogger vagy cikkeket ír egy online újsághoz, elgondolkodhatott azon, hogy van-e értelme képeket beépíteni a bejegyzéseibe.
A képek a webhely szöveges erőforrásait szólaltatják meg, és pozitívan járulnak hozzá a tartalom pozicionálásához. Ha képet szeretne optimalizálni a keresők számára, ne felejtse el. Gondosan válassza ki a fájl nevét. Tömörítse a fájl méretét a betöltési idő csökkentése érdekében. Töltse ki a alt=”…”szöveget azzal a kulcsszóval, amelyre besorolni kívánja az oldalt. Amennyiben nem sikerül, kérjen SEO tanácsadást.